leyla-kaya42 Ebrusamet07 tuylerimde artış olmadi bende.yapisal olarak farklilik gosterebilir.hormonlardan ötürü artmista olabilir
Nihal42- Ebrusamet07 bende hindistancevizi yağı kullandım ama bende tüylenme yapmadı. Ama hamileliğim den beri tüylerim çıkmamaya başladı. Yağla Bi alakası yok sanırım benim durumumun.
Baabus Gokcekatun_ millet burdan markada veriyo herşeyi veriyo benim işime şarayan bişeyi tavsiye ettim yok marka veremezsin felan diye uyarı geliyo şuan kullandığım bi krem var şükür hiç çatlağım yok ama yine uyarı gelir ben anlamıyorum herkes marka verirken bişey olmuyo da ben marka verince niye uyarı alıyorum acaba
Gizzem Gokcekatun_ 30 a kadar sıfır catlakla geldim . Lierac kullanıyordum. 30dan sonra bi an da catlamaya başladım. Sürdüğüm hiç birsey fayda etmedi. Fay hattı gibi catlaklarim var artık göbeğimde. Sanıyorum yapı meselesi catlayacaksa ne sürseniz çatlıyor. Bebişler sağlıklı olsun da gerisi mühim değil 🙏🏻
zyg1234 Gokcekatun_ ben henüz kullanmaya başlamadım ama ablam bio oil kullandı turuncu olanından. Ne çatlak oluştu ne leke. Üstelik önceki lekeleri giderme özelliği de var kesinlikle onu kullanacağım size de tavsiye ederim 🌸
tuba91 Hamileliğim en basından berı bio oil kullanıyorum duzenlı onun yanında kakaoyagı ve tatlı badem yağı suruyorum 29+1 deyız suan çok şükür hiç çatlagım olmadı bio oil i şiddetle tavsıye ederım doğumdan sonrada kullanacagım 🌸
Kelebek92 Kızlar birşey sorcam,10 temmuzda hamile kaldım. 27 temmuzda kan verdim, beta hcg 113 çıktı bugün kan verdim 175 çıktı en son regli tarihim 26 haziran BETA HCG ÇOK MU DÜŞÜK YÜKSELİR Mİ
Kelebek92 5 haftalık olarak hesaplanıyor, ama 5haftalıkların Beta hcg 7000 lerde sizce normal mi yükselir mi
Msd26 Gokcekatun_ ergenlikten kalma çatlaklarım vardı veya bi ara cok kilo almıstım belki ondan bilmiyorum hamileliiği sıfır catlakla bitirdim. Bilimsel olarak kanıtlanmış seyler denedim ve faydasını gördüm. Başta bol sıvı ve olabildğince cok kilo almamak onun dısında madecossel krem badem yağı 24 haftadan sonra düzenli olarak geceleri uyguladım. Kremi devlet ödüyor doktora yazışırım ikişer kutu. Duştan sonra yağlandım bol bol bebe yağı ve badem yağı hindistancevşzi yagıda amac nemi vücuda hapsetmek e vitamini ve madecoln içeriğindeki seyler çatlağı önlediği kanıtlanmıs boşuna para harcamayın
Linasalamandre Gokcekatun_ tamamiyle genetik durum ve kilo alma hızı ile alakalı çok iyi ürünler kullandım ama göbeğimin heryerini çatlat oldu oturdum ağladım ama elden bişey gelmiyor doğumdan sorma bol bol kullanacağım belki geçer