Mviekran çikolata vermediler mi ben hareketleri az bu aralar diye girmiştim nst çekilmişti ama doktor sonucu beğenmedi ayrıntılı ultrasona gir doktora rica edin baksın dedi doktor da bugün doluyum anca yarın dedi
hal böyle olunca doktorda nst bidaha çekilsin dedi çünkü kordon dolanması varsa o hareketlerini kısıtlar dedi hemşire kızda kantinden çikolata al gel dedi yedim bebek durmak bilmedi hatta nst bitti ayrıntılı doktoru aradı muaitlik oluştu acilen gelirseniz bakarız dedi bu dediğim de 33 haftada oldu gittim bebek çikolatadan kaynak li orda bile fildir fildir cıktı bence çikolata yiyin bidaha böyle olursa