Mviekran Nstde az hareket çıkınca 4 kez çektirmek zorunda kaldık serum almama rağmen hareket azdı doktorum takip et 10 kez olmazsa gel dedi ama bebeğim hep geceleri hareket ediyor ve çok hareketli değildi böyle olupta sağlıklı doğum yapan var mı 🥺
Esraali Mviekran o an ac mıydınız bende girdim saatlerce beklemekten acıktım kızımı bulamadılar resmen
Kahannesi Mviekran ah canım ben. Hep hastanede yatırdılar hareketsiz diye doğdu bebek şimdide zapt edemiyorum
MinikMucizem23 Mviekran yarım saat önce yemek yiyip gel dedi bana bir de vişne suyu iç demişti nstye girmeden hemen önce
Mviekran Esraali o an açtım sonra tok girdim hiç çıkmadı bende anlamadım serumdan sonrada fazla hareket çıkmadı
Neslihanbew Mviekran benim kızım anne karnında çok hareketli bir bebek değil di sakin sakin gezerdi arkadaşlarım yok canım yanıyor tekmelerden derdi ben hiç yaşamadım nst üst üste 3 kere girdiği bilirim etmiyor sola yatınca sağa yatınca ya da düz ama ötürü pozisyonda yine gezerdi hep böleydi. Çok şükür 18 aylık olduk. Anne karnında ne kdar sakinse gerçek hayatta tam zıttı bir yaramaz 😊
Mviekran Neslihanbew tam olarak dediğiniz gibi benimkide çevreme bakıyorum çok can acıtıyor çok hareketli vs bende hiç öyle bişey olmadı bugüne kadar. Ya gerçekten mi bende ondan korkuyorum sanki gerçek hayatta hiç durmayacak gibi bi his var içimde huyunu belli etmiyo gibi 😂😂
Neslihanbew Mviekran olabilir benim kızım aşırı yaramaz bir kız ALLAH sağlığını versin. Arkadaşımın çok hareketli idi anne karnında şuan daha sakin bir çocuk mesela hiç belli olmuyor cnm anne karnı ile :)
Zehra-Arda Mviekran merhabalar endişelenmeyin ben varım bir günde 5 kez nstye girdim her girişimde sorun yaşadım ama şuan çok şükür kızım 17 günlük sağlıklı maşallahı var çok korkutmuştu doktorum beni
Zehra-Arda Mviekran kaçıncı haftadasınız öğünlerinizi arttırın aç kalmayın biraz yürüyüş falan yapın açık hava iyi gelir kendinizi ev işleri ile falan çok yormayın bol su icin sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize
Mviekran Zehra-Arda 37+5 teşekkür ederim yürüyüşte yapamıyorum hemen tıkanıyorum çok ödemim var benim bugünde enfeksiyon çıktı sorunsuz geçiyordu gelmeyen kalmadı başıma yinede buna şükür Allah razı olsun sizde inşallah 🌺🙏😊
npld_2135 Mviekran ben ilk gebeliğimde 37. Haftada yaşadım rutin kontrol için nst ye girdim defalarca çekildi hareket çıkmadı acile sevk etti doktorum oradada çekildi yine hareket çıkmadı yatışım yapıldı sürekli tatlı şeyler ve meyva suyu içtim gece gündüz nst çekildi daha sonra bebeğin haraketleri normale dönünce çıktık hastaneden 38+6 da normal doğum yaptım bebek gayet sağlıklı doğdu şuan oğlum 2.5 yaşında
Mviekran npld_2135 bizde rutin kontrol için girmiştik böyle oldu hayırlısı bakalım doktorum da bekleme yanlısı hemen alalım demedi çok şükür 😊 Allah analı babalı büyütsün maşallah sizinkinide 🙏🌺
sedaa_aa Mviekran benim kızım hep gece hareketlenir nst de hareket sayısı 2-3 falan çıkardı çok şükür hiçbir sıkıntımız yok