Miss Berkos ben doktora gittiğimde doktorum bana tam 1yıllık rapor çıkardı be hiçbişey demedn sigortalayım reçetesiz 10 tane yazıyor 10ar 10ar alıyorum 30tl fln tutuyor doktoruna söyle rapor çıkarsın sigortam yok de.ben koldan oldum hep ignemi
nesrin1985 Furkan35 yok cok sukur birsey olmadi doktorum sezeryan tarihini verir vermez hemen kesti igneyi sabah aksam iki tane vuruluyodum dogumdan sonrada kullanmadim ama logusaligim 1.5 ayi gecti uzun surmustu kanamam ben ignelere yordum kendimce uzun surmesini
Ozgecaann Berkos eşimden yararlanıyorum var yani ama hamilelik sigortası mı annelik sigortası mı ne varmış araştır istersen dün biri yazmıştı
BetlPamukArslan Ben ilk 3 ay kullandım ve kutusunu 140 liraya falan aldım.özel doktora gidiyorum ben ve tüp bebek ile hamile kaldım.o rapor dediğini olayın çıkması için devlete gidip kan problemi olduğunuzu belirten rapor gerekli.benim kanımda problem yoktu ama yinede kullanmak gerekli olduğu için özel aldım ben.