1234 ciddi bi şişme oluyormuş öyle bir şey olduğunda benimde şişliğim var diye insanlar bana böyle dedi korkuttu beni. Doktor bile güldü öyle bir şey olsa anlaşılırdı zaten diye. Bebek kilo almıyormuş öyle olduğunda yani ciddi belirtileri oluyormuş. İdrar tahlili yaparak belli oluyor