1234 tansiyonunu ölç. eğer 14 ten fazlaysa gebelik zehirlenmesi geçiriyor olabilirsin. sadece ayakta olması normal ama elde ve yüzde olmamalı.
ödemin kiloyla alakası var fakat buna yüksek tansiyon baş ağrısı gözde kelebek uçuşması idrarda protein kaçağı da ekleniyorsa koşa koşa doğuma gitmelisin haberin olsun.