Findikaltinim htcsrtymc Wee baby biberon, babyjem suluk, biberon fırçası aldım küvet seti için gitmiştim ama yağmalanmıştı 🙄
Ezgice0 Findikaltinim Suluğu neden aldınız acaba üzerinde 0+ Ay yazıyordu ama 6 aya kadar bebeklere su verilmiyor diye biliyorum siz ne için aldınız 6. Ayda kullanmak için falan mı
MercimekveAnnesi16 htcsrtymc ben doğru düzgün bişey bulamadım ya 3 bim gezdim maşallah yani iki tane ağız mendili aldım silikon önlük aldım iki tane güvenlik için bişeyler aldım biberon fırçası aldım o kadar
Eccem12 htcsrtymc ben müslin, penye battaniye ve yataktan aldım 🥰 ama aklımda da katlanır küvet kaldı ona yetişemedim hemen almışlar 🙈
Ayskem Sibel93 ben yıkattırdım makinada sıktırma fazla yapmadığım halde içindeki pamuklar topaklanma yaptı
bastille sabah kocamı 3 bim’e yolladım, maşrapa bulup gelmiş😂 zaten küvet ve maşrapa almaktı niyetim. babynest de vardı aslında da ben çok emin olamadım kumaşı serttir diye, güzel miydi? alanlar beğendiniz mi?
Eflinn57 bastille ben şimdi gittim ve vardı 1 adet kalmıştı İstanbul Sefaköy İnönü mahallesinde bimde fakattt ben pek beğenmedim sanki yorganın kenarlarını büzmüşler gibiydi tok değildi kenarları bence ucuz etin yahnisiydi yani bıraktım almadım
SerpilEsra MerveZMC Baby nestin modeli ters degilmi? Seninki biraz daha iyi canim benimki hepsi ters duruyo☺
Merve-bebek Aysobaciniz en güzelini almışsınız sırf onun için ben sabahın köründe gittim şube şube gezdim sordurdum hiç kalmamıştı millet akşam dan gidip beklemiş sanki 3 dakika içinde sıfırladı her yeri
Merve-bebek Kuvveti ben iki haftadır bekliyorum yaa sabahın köründe gittim sıraya da her şube de bitane varmış benden önce gelende vardı onlar aldı başka şubeye gidene kadar orda da önümdeki kaptı bi kaç şubeye sordum da kalmamıştı herkes geceden gitmiş sanki oraya o kadar istiyordum ki bu hamile halimle sar zor gittim gene de alamadan geldim 😔😔
Eliffkck htcsrtymc valla ben daha gidemedim bile inşallah biseyler kalmıştır artık diye umut ediyorum 🥲
iremyasar Ezgice0 suluk+biberon bende onun için aldım 30cc biberon yenidoğan için gerek olursa kullanışlı olur
Findikaltinim Ezgice0 Cam ve biberon olarak da kullanılabildiği için aldım bir de küçük bir biberon tam o ay bebeklerinin midelerine uygun 🌸
esredn Vay arkadaş herkes evde de market indirimine mi koşuyor bir ben mi çalışıyorum bir benim mi paraya ihtiyacım var anlamadım. Yakalayanlar güle güle kullansın.😂
Dmlkdr htcsrtymc müslin okadar güzel ve büyüktüki çok şaşırdım o fiyata😍cam rende biberon fırçası priz korumalığı be sadece tek kalan maşrapadan alıp eve döndüm😂
DRYD rabiiaaaa Ben de çok erken gittim ama insanlar dükkanı açmiş. Zaten her şubeye 1 tane gelmiş🤷🏼♀️
ElifB08 htcsrtymc bende müslin, organik ağız silme bezi, babyjem cam suluk birde maşrapayı aldım küvet kalmamıştı -tek başına ne işe yarayacaksa- 🤣