-derya-anne- PrenslerveAnnesi sadece eşimle eşimin yeğeni var benimde yanımda olacak hatta kızıma bakacak ama işte 2 bucu k senedir hiç ayrı kalmadım kızımdan 2-3 satten fazla o yüzden zor geliyo bana
sedefyrs1101 Naciyeylmz İllaki zor ya yapcak bisey yok herşey doğana kadar doğduktan sonra kalmıyor hiçbirşey 😇
NeSeli_Biyolog sedefyrs1101 Amin inşallah 😊 yakın evet ama ne zaman insanı bu bilinmezlik daha çok heyecanlandırıyor 😂