Kızlar dün post açmıştım açılma varmı diye bakıldıktan sonra kahverengi leke gelmişti nişan mı diye nişanmış gece sancılarım başladı 5 dkda bir sancım geliyordu sabah 7de tam açıklık ile hastaneye geldim direk doğuma aldılar darısı bekleyen herkesin başına İnşAllah doğum hikayemi en kısa zamanda ayrıntılı yazicam 😇😇🙈💙👶