Bebek odası dolabı değil de çocuk odası grubundan dolap aldım belli bir yaşa kadar kullanabilelim diye. Altında bulunan iki küçük kapak yerine 3 adet çekmece koydurtturdum kullanışlı olması açısından. Şu an tedarik süresinde bekliyorum, nasıl sizce? Biz beğendik, sohbet olsun. 🧡
babişimin arkadan çıkması 💕💕
