Happy_27 Naz96 ben baştan beri normal düşünüyorum Allah’ın izniyle ins ilk gebelıgım siz pekı ? Pazartesi kontrolüm var
Zhraaltun … Happy_27 merhaba abdullah goymenn hastasiydiniznsanrm dogum yaptnizmi nasil gecti normlmi sezeryanmi
Rmys-27 Ben defa life Arif deniz gıdıyorum ve çok memnunum sevıyorum doktorumu tavsiye ederim Arif beyi