Gerçekten bu gitttim doktor dan memnun değilim dün kontrolüm vardı geçen ay iğne yapıcaz dediler her ay yapılıyor tahlıl fln dünde sordum acele değil diyor kalabalık doktor bir ultrason iyi mi kötü mü diyor hiç yardımcı olmuyorlar bebeğime bişi olursa sorumlular 25 Aralık devlet hastenesine gidiyorum hiç memnun değilim geçen yıl dusuk yaptım hiç ilgi yok devlet olduğu için böyle yapıyorlar bana Gaziantep te gittiniz bir iyi doktor önerirmısıniz 🤦🏻♀️😡😡