Bett_blog canım ayağa kalkışta İnan bir şey yok ben genel olmuştum odaya geldim ayılmam vs derken bir baktım hemşireler gelmiş beni yürütecekler sonda vs çıkardılar üstümü giydirdiler. İnan hiç kendime ellettirmedim kendi kendimi yavaşça yatağın kenarından tutarak sağa çektim ve sadece hemşirenin elini tutarak diklendim diklenirken direk karşına bak dedi başın dönmesin çok şükür başımda dönmedi ayağa çok kolay kalktım sadece biraz öne eğik yürüdüm dikişler taze olduğu için ama o ilk kalkıştan sonra bir çok kez yürüyüş yaptım ve lavaboya gittim bu sayede sanırım çok rahat atlattım evde bile mutfak oturma odası mekik dokudum yürüdüm sürekli 1 hafta sürmemişti ayaktaydım ve 15 günlük bile yoktu oğlumla yeşilliğe hava almaya gitmiştik 🙂