Bett_blog Benim pazartesi ikinci sezeryan doğumum olucak nasipse, ilk doğumum çok kolay geçmişti çok rahat atlatmıştım üstelik kan aldırmaktan korkan biriyim🙂 doğumdan sonra bol bol yürüyün yürüdükçe insan kendini daha iyi toparlıyor, sade nescafe tüketin ve bol su için hem sütünüz olur hemde narkoz ve ödeminiz var ise ödeminizi atarsınız. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah