balbocegim27 aaa meslektaşımsımız ☺️ Ben sene başında yasaklıyorum. Bu sene çocuğunuza pantolon almayın giyemeyecek diye. Durumu olmayana da yardım buluyorum. Bazı insanların durumu gerçekten zor allah kolaylık versin. Maksat çocuk bir rahat etsin bir de bir şeyler öğrensin