balbocegim27 benim sınıfımda yasak 🤣 gönderin bana. Ben çocukların rahatlığı açısından düşünüyorum zaten. Erkekler eşofman, kızlar da eşofman ya da tayt giyebilirler . Etek elbise dikkat çekici kıyafetler yasak. Yere oturuyoruz bahçeye çıkıyoruz. Napacakmış 5 yaşındaki çocuk gömleği elbiseyi onu başka zamanlar giysin okulda değil ☺️