Kubra96 ilkgozagrimhavinim bende ilk 3 ay da çok tiksinmiştim hatta taze kahve çekip hediye getirmişlerdi sürekli öğürüyorum hamile olduğumu bile bilmiyordum o zamanlar 🙂 Pazartesi doğum yapacağım inşallah daha yeni 1 aydır içebiliyorum doğru dürüst🙂 bebeklerimizi kucaklarımıza alalım içeriz inşallah bol bol her türlüsünü☺️
lentil ilkgozagrimhavinim aaa seni hatrlıyorm sanki aynı detaylı doktoruna gitmiştik dmi. Bende eskiden deli gibi içerdim sabahtan demlerdim filtre kahvemi ohh mis. İlk trimesterde bende tiksindm şimdi çok tiksinti değil de pek canım çekmiyor akşamları sahile inince fln içiyorm ama bi kahve. Kaç haftalık oldun sen
ilkgozagrimhavinim lentil evet canım aynı doktora gitmiştik burdada çok denk geliyoruz😍 bende önceden kahvaltıyla başlardım filtre kahve kahvaltıda, kahvaltıdan sonra türk kahvesi böyle böyle akşama kadar 4 5 kere içerdim. 25 haftanın içindeyim canım sen kaç haftalık oldun☺️
Ayseee4238 ilkgozagrimhavinim hahaha alışkanlık olmuş işte. Kahve güzel şey ya o mis kokusu falan ayh bak canım çekti yine nasil
gulin-35 ilkgozagrimhavinim hamıleleıgımın basından sonuna hıc tıksınmedım asıgım resmen 17 gunluk lohusayım hala devamm🥰
lentil ilkgozagrimhavinim 24+4 benmde. Şimdi de kafeinsiz aldım kahveleri sabah kahveyle başlıyorm güne ama kafeinsiz diye vicdan rahatlatıyorm:) hangi hastaneye gidiyorsn kontrole
Minnakbiranne1 ilkgozagrimhavinim bende tiryakisiydim ilk haftalar tiksindim sonra tiksintim geçti ama eskisi gibi zevk almıyorum içerken
ilkgozagrimhavinim lentil kafeinsiz denedim ben ama ı ıh o ne iğrenç bişeydi yaa🙄 Kartal birlik hastanesine gidiyorum, sen 👀
lunam Yaa ne güzel tarifler paylaşmışsınız öyle 🤤 eve gidince hemen deniycem birini 🤭 ben de çok severim kahveyi de hamileliğimi öğrendiğimden beri pek içmiyordum, bugün biraz kendimi şımartayım bari ☺
ilkgozagrimhavinim lunam 40 derece sıcaklarda şöyle buzlu kahve iyi gitmez mi yaaa😍 arada içmekten bişey olmaz ki ben rutin içiyorum tiksinsemde içiyorum zorla😅
lentil ilkgozagrimhavinim aaaa bana aynı geliyo tadı ya:) maltepe üniversite hastanesine gdiyorm. Ee hazrlıklara başladn mı biz daha geçen indirimden bi park yatak aldık daha da bişeyi yok kızımn
lunam ilkgozagrimhavinim süper olur hem de 🤩 yorgunluktan hiç aklıma gelmiyor ki, işten gidiyorum yemeği yedikten sonra hemen uykum geliyor artık 🙈
ilkgozagrimhavinim lentil doğru sen maltepede oturuyordun☺️ benim hazırlıklarım bitmek üzere desem🙈 detaylıda kesin kız dendikten sonra banyo ve bakım ürünlerini aldım. Dolabını aldım odasını boyadı eşim halı avize tamam. Sepet beşik ablamdan aldım kısa ömürlü ama enazından bi 6 ay idare eder sonra park yatak almayı düşünüyorum. Dün bebek arabası pusetide aldım. Bi tek tüm kıyafetleri ve tekstil ürünleri (battaniye nevresim pike vs) onlar kaldı. Onlarıda annemler alıcak öyle istediler oyüzden dokunmadım yoksa alırdım şimdiye kadar🙈 bezine kadar hepsi hazır🥰