nevamm1 offff canım istedi bak🤤 çok teşekkür ederim canım😍 evde karamel değilde çikolata sos var onunla deniyim bari🙈 bende bi tarif vereyim bayılırsınnn. 1 kişilik tarifi bu. 1 dolu tatlı kaşığı türk kahvesi, 1 tatlı kaşığı kakao, 1 çay bardağı süt. Bu 3ünü ocakta iyice kıvam alana kadar pişiriyosun. Kahvede kakaoda iyice eriyip kıvam aldıktan sonra (1 2 taşım kaynatıp) karıştırma kabına döküyosun. Sıcakken içine 1 tatlı kaşığı bal ama daha tatlı seviyosan 2 koy ben 2 koyuyorum veya bal kesmez dersen ki bazen kesmiyor damak tadına göre şeker koyuyosun. Karıştırıp eritiyosun. Üzerine soğuk süt ekleyip karıştırmaya devam ediyosun. İşte 1 koca bardaklık çıkıcak kadar süt ekliyorsun. Sonra buz dolu bardağa döküyosun😍 görüntü aynı çikolata sosssss