Hepinizden allah razı olsun benim için bebeğim için iyi dilekleriniz dualraınız o kadar iyi geldiki anlatamam .. çok şükür 6. Günlük hastane maceramizda kanamamiz durdu takilan pesser ise yaradi sanirim …doktor 36. Haftalari görmeni beklemiyoruz ama en azindan 31 32 haftalari görebilcegimizi düşüyorum evdede kipirdamadan yatacaksan gönderiyorum bugün dedi suyun gelir kanaman gelir hemen geliyosun dedi cok mutlu oldum sevgili anneler aksam sabah dogum olur dediginde cidden yikilmistim oğlusum 26 haftalik 830 gr nasil olcak yasasa bile kuvezde aylarca kalabilir bissürü sıkintilar dogabilir diye suan 31/32 ler yeter ki görelim ben bunada raziyim bir kiloyu gecmis olur kuvezde kalma süresi düser daha az sikinti cikar bunada sükür 🤲 birazdan taburcu olucam ins cok teşekkür ederim herkeze bilgilendirmek istedim merak eden varsa diye herkez saglikla kavussun bebislerine ins 😘