Cansel0694 Alone hayir sancilarim cikiyor serum takiliyor kanama hala devam bebegimin kalp atislari duserse alicaklar hemen doguma 😕
elfcaglar1 Esrakin bende aynı şimdi tuvalet dışında kalkmıyorum o süreçteyim Allah yardımcımız olsun benim de 19+1 oldu inşallsh sağ Salim kucağımıza alırız
Alone Cansel0694 biraz daha durur inş bebeğiniz bir gün bile önemli. Gelirse de sağlıkla gelsin inşallah dualarım sizinle
Cansel0694 Alone aynen oyle birgün bile kar artik bizim icin allah razi olsun dualariniz beni cok mutlu ediyor rabbim herkezi saglikla kavurtursun .. 🤲
Boncugummmm Cansel0694 çok geçniş olsun canım rabbm ewladnı sana başlasın aparat dedgin pesser halka sanırım bnada taklmışdı arkadaşımada inşşlah fayadsnı görürsün
Cansel0694 Boncugummmm evet cnm pesser takildi ama rahim acildikdan sonra takmak cok bisey ifade etmiyormus sansimizi deniyoruz suan 🙄
Cansel0694 Yazderyasi amin allah razi olsun o kadar mutlu oluyorum ki benim icin oglum icin dua eden herkezden allah bin bir razi olsun hepiniz saglikla sikintisiz kucaginiza alirsiniz ins 🤲
Boncugummmm Cansel0694anladm canım bnada takılmıştı kurban oldgum rabbim yardımcınız olsun buda gecicek inşllah. Rabbm güç kuwwet sabır wersin neolur zor ama moralnizi yüksek tutun
byz12nur Cansel0694 çok geçmiş olsun bende 51 gün önce 26 haftalık doğum yaptım bebeğim 660 gr doğdu çok şükür şuan 1,5 kiloya yaklaştık inşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻