nikoland Aysnctl maşallah inşallah hemen kolaylıkla olur bende 2.yi bekliyorum yazarsanız nasıl geçtiğini seviniriz 😍
Eaf Aysnctl masallah yaa sancılar cok zorluyor mu acaba açıklığa baktıklarında acı falan var mı benimde 2.dogumum olcak cok korkuyorum sancılar nasil cok mu zor
Aysnctl Eaf bisi solimmi sancilari bi sekilde karsiliyorsun ama acikliga bakmalari sürekli alttan muayene etmeleri beni mahfetti yalvardim artık bakmayin diye 😔
Aysnctl Osnatrnds epidural almadim canim ilkindede almamıştım bundada almak istemedim ama zordu baya zordu suan iyiz cok cok şükür 🥰🥰🥰
Nuraydogan Afedersiniz doğum başlamadan vajinada ağrı oluyor mu ilk gebeligim benim sancı mı gaz sancısı mı bilmiyorum da 37 haftalığım
Aysnctl Nuraydogan valla sürekli bir baski hissi vardi bende kasiklarima giren bir ağrı sürekli daha önce haz sancisi yasadiysaniz ayirt ediliyor emin olun.