Aysnctl Herkesten duaya ihtiyacım var. 3 cm açılma ile yatışım yapildi. 38+2 normal doğumu bekliyoruz. 2. Normal doğumum olucak ve çekeceğim ağrılari falan bildiğim için korkuyorum. Dualarinizi eksik etmeyin..🥰
meryemmblog Aysnctl allah yardımcın olsn bana da dua et 38+0 benim de ilk defa bugün sancılarım biraz biraz başladı daha sonra duş alınca geçti yoksa bende hastaneye gitcektim dua et bende doğurayım hayırlısıyla
Sena9761 Aysnctl ALLAH yardımcın olsun tek nefeste kurtulursun inşallah sende bebeğinde sağlıkla yuvanıza dönersiniz inşallah 🤲🏻🧿♥️
melekVzeynepE Aysnctl 35+6 oldum bugün benimde ikinci normal doğumum olacak inşallah her şey Yolunda giderse 🤲 Rabbim yardımcın oslun bir avaz da dogurursun inşallahhh 🌸
Aysnctl meryemmblog Hayırlısı ile sende sağlıkla sıhhatle doğrursun insallah yavrularimiza sağ salim bi avazdq kavusalim inşallah 🙏🌸🌸
Aysnctl melekVzeynepE Aminnn Rabbim seninde yardimcin olsun bir nefeste alalim sağlıkla yavrularimizi kucagimiza🌸🌸
Aldefne5 Aysnctl bende 38+6 yım beklemedeyim umarım sıkıntısız geçer benimde 2. Doğum olacak bizi bilgilendir olur mu bekliyorum
Aysnctl Aldefne5 Muhakkak haber veririm ebe ikinci doğum olucagi icin cabuk ilerler dedi. Insallah ole.olur🌸🌸
melekVzeynepE Aysnctl amin inşallah biz ilaç kullanıyorum erken doğumu önleyici ama bakalım kızımız ne zaman gelirse artık ☺️
Aysnctl melekVzeynepE benimde erken doğum riskim vardi 36 haftalikken biraktik ilaçları 38+2 de gelmek istedi kızım 🌸🌸
Ezgiparlak Rabbim tek avazda kurtarsın hanımlar hepinizi🤲🏻 Bende 39+3 deyiö hafiften sancılarım var ama evdeyim gelen giden yok
Aysnctl Ezgiparlak benim özellikle.bu son hafta baya sancilarim oldu bilerek gitmedim doktora. Bugun kontrolum vardi zaten acilmam 3 cm olmuştu.