Ayseayse
Ben de 11+5 haftalık ikiz gebeyim dediğin gibi hiçbir belirtim olmadı çok şükür diyorum diğer hamile arkadaşlarımı görünce ☺️Ben doktoruma bile sordum normal mi diye aslında normal değil her şeyin iki katı var şu an sende ama bünyeden bünyeye değişiyor şükretmelisin demişti 🙏🏻