Ayseayse merhaba cnm ben 37 haftalik hamileyim suanda.. 18.haftaya kadar hamile oldugumu hissetmedimki cunku ne bir mide bulantim oldu ne bir kasık agrim 😄 tek belirtim asiri derecede uyku istegiydi 🤩 ki smdi dusunuyrumda suanki hareketlerle kiyasladigimda 18.haftada bebegini hissettgnde bile o kdr etkili degilmis baloncuk patlamasi, yada bir icinde yildiz kaymasi gibi 🤗 o yuzden daha cok uzun bir yolun var dua et ki miden filan kotu olmasi benim arkdslarim 7.haftadan sonfa cok cekti..