asyahumam 38+1 şu ana kadar ne ağrı ne sancım oldu ama bugün ara sıra karnıma kramp giriyor böyle adet ağrısı gibi deyim ama düzensiz. Başka yerde ağrım yok sadece karnimda var bu yalancı sancı mıdır kızlar
Merkun asyahumam duşa gir canım duştan sonra sancılarım sıklaşıyorsa ve geçmiyorsa gerçek sancı olabilir ama düzenli olması gerekiyor.
Zeynep228 asyahumam benim de bi kaç gündür adet sancılarım var belime de vuruyor ama tık yok bugün biraz fazlaydı sanki Meryem ana otunu suya koydum bekliyorum galiba gerçek sancılara doğru gidiyorum
asyahumam Merkun gerçek sancı belden giriyor yazıyor da internetten baktım benim belimde kasıkta falan bir şey yok sadece karnimda adet ağrısı gibi o da geçerli midir ki canım teşekkürler yorumun için, duşa gireyim geçmezse dediğin gibi
Merkun asyahumam benim sancım belime vurmadı. Ben adet sancısı ve duşla anladım doğumumun başladığını. Ve doğum boyunca hiç belimde hissetmedm sancı. Yani illa bele vuracak diye birşey yok ☺️
Cerensnl asyahumam eğer yatıyorsan yürü ılık duş al nefes al ver gecerse yalancı sancıdir geçmezse o zaman takip et belirli dk içinde gelirse doktora git
asdmoms Dün bende yaşamıştım aynı şeyi . Doktorum artık günde 5-6kez olması normal dedi bebeğin hareketini suyunun gelip gelmediğini kanama lekelenme olup olmadığını kontrol etmemi söyledi
asyahumam asdmoms anladım cnm benim hala devam ediyor ama düzensiz ve öyle dayanilmayacak gibi değil yani adet ağrısı gibi seninde mi öyleydi? Su nişan falan yok hareket de normal
asyahumam Zeynep228 kaç haftalıksin canım ? Meryem Ana otunu bulamadım maalesef aktarlarda yoktu netten de sipariş için geciktim bugün böyle ağrı var ama belimde bir şey yok anlamadım yakın mıdır ki doğum
Zeynep228 asyahumam 38+3 olduk canım bende anlamadım canım yinede suya koydum ama sen yinede sipariş et hemen gelir belki siparişin sanmıyorum hemen doğum başlasın
asyahumam Zeynep228 evet netten sipariş vermeyi düşünüyorum da gelmeden elimde kalırsa diye korkuyorum 😂 yakinmisiz ben de 38+1 bakalım hayırlısı olsun hakkımızda kolay doğum nasip olur inşallah 🌸
Zeynep228 asyahumam bence hemen sipariş ver kız 😂 2 3 güne gelir belki sende doğurmazsan bi kaç güne doğum zamanı başlatırsın
asyahumam Zeynep228 ay uyuyamadım ki sancidan bir geliyor bir gidiyor bugün dogurmazsam eğer vercem sipariş 😂😂
asyahumam Cerensnl yatınca ağrı var ama yürüyünce ve hareket edince geçiyor demek ki yalancı ama ara sıra geliyor bilemedim bu gece takipteyim uyuyamadım 😯😂
Zeynep228 asyahumam kız ben şimdi uyandım belimin sancısıyla anlamadım ne sancısı bu biraz fazlalaştı mı bana mı öyle geliyor bilemedim keşke bi suyum falan gelsede ne olduğunu bilsem
Ilgaz asyahumam Merhabalar Sivas’ta yaşıyorsunuz sanırım merkezde iseniz Metin Baharatta var ben ordan almistim oraya bakabilirsiniz
asyahumam Zeynep228 naptın cnm devam mı sancilar 🤔 benim ara sıra geliyor belde yok karnimda yine ama geçiyor o yüzden bir şey yapmadım hasteneye de gitmek istemiyorum şimdi boş yere yatış verirler diye