Asyamira teşekkür ederim 🙏 her iki doğum tipininde kendine göre zorluğu var ama ben normal doğumdan çok korktuğum için Spinal sezaryen tercih ettim , ameliyatıma girecek olan anestezi uzmanında yönlendirmesi Spinaldi, spinalde çok görülen baş ağrısı sıkıntısını yaşamadım hiç , ameliyat esnasında hissiyat olduğu için acı duymaktan çok korkmuştum ama sadece dokunmaları ve çekiştimeleri hissettim sıfır acı