KezbanBekciBa normalde hamilelikte çarpıntı oluyor genelde demir eksikliği olursa daha çok yapıyor aynı sorunu bende yaşıyorum ama benim daha öncesinde vardı şimdi ilaçta kullanamıyorum bebeğin kalbine zarar vereceği için bundan dolayı normal doğumda yapamıyorum böyle bi sorununuz varsa kardiyolojiye gitmenizi zaten doktorunuz öneriyor inşallah birşey çıkmaz.