PnarTapnar KezbanBekciBa ben 2 aylık hamile olmama rağmen ben de de oluyor bazen hızlı kalp atışı bi de çok çabuk yoruluyorum 🤔
Ilkgozagrimiz KezbanBekciBa bnmde nabzin 100 ustunde hep doktora sordum kan degerlerim dusuktu o yuzden olabilecegini soyledi
Duygue KezbanBekciBa bende oluyo canım 33 haftalığız kalbim çıkıcakmış gibi oluyo bide sıkışıyo hem sıcaktan hem gebelikten
Kubranurbulur KezbanBekciBa 3. Ayım bitti canım yeni hamile olmama rağmen kalbim pat pat pat sanki çarpıyo derime yaa sesini felan çok şdddetli duyuyorum son zamanlarda baya hızlı atmaya başladı ama nabzım kaç hiç bilmiyorum valla gidince sorucam doktora ama normalmiş diye duymuştum
KezbanBekciBa PnarTapnar ya benim zaten bu problem vardi ama ilaclarim var duzelmisti dun gece bi basla 2dk surdu sonra yavasladi boyle devam etti 3 kere felan zaten pinpirikliyim gece uyuyamadim dogru durust
Seqnem KezbanBekciBa tiroid için kontrol oldunuz mu? O da çarpıntı yapıyor ve hamileliğin ilk 3 ay’ında çok önemli. Ona göre ilaç veriyorlar. Kendimden biliyorum.
PnarTapnar Ilkgozagrimiz sebebini bilemem tabi ama benim şuan kan değerlerimde iyi ama bilemem gerçi genelde de hızlı ve yüksek çıkardı ölçtüğüm zaman hala aynı devam ediyor herhalde
KezbanBekciBa Duygue evet sicakta bunaltiyor :( sabah cikiyorum oglenden sonra cikmiyorum disari fena burasida yaniyor
Ilkgozagrimiz KezbanBekciBa dusun ki acillik oldum ilac verceklerdi hamile oldumu ögrenince geri yolladilar
KezbanBekciBa Ilkgozagrimiz hamile olunca normal ozaman hizli atmasi :( Allah sag saglim kucagimiza almayi nasip eder sorunsuz insallah
Ilkgozagrimiz KezbanBekciBa 100 ustu riskmis oyle dedi baba doktor ama bnm yapcak biseyim degerlerim yuzunden
KezbanBekciBa Ilkgozagrimiz benim yavaslatici hapim var zaten ama surerse uzun acile giderim napim :( yada doktorumu ararim
KezbanBekciBa Kubranurbulur Bende 19haftadayim iki gundur oldu tabi surmedi fazla ama insan korkuyor :(
Kubranurbulur KezbanBekciBa yok yok gebelikte gayet normal bir şey bence hiç dert etme vücudumuz yeni bir varlığa alışıyor hormonlarımız vücudumuz değişiyor büyük bi değişim içindeyiz sürekli yorulmamaya dinlenmeye dikkat et 💕
KezbanBekciBa Kubranurbulur surekli dinleniyorum surekli uyuyorum ama iste sonra seme gibi kaliyorum hic birsey yapasim yok Allahtan esim anlayisli cok yardimi var
KezbanBekciBa Seqnem yok ben zaten her ay kan aldiriyorum oradan cikar birde ben 3 kere kontrol oluyorum bir kalp doktoru bir jinekolog birde ultrason uzmani simdide her hafta eve ozel dogum uzmani gelecek beni kontrol etmeye insallah cikmaz birsey