Rzemheri esrvl yok yok içince içiniz hiç rahat olmayacak ne gerek var aklınız kalmasın Allah korusun önlemini alın siz 🥰 ne demek ❤️
Selin12- esrvl benimde tansiyonum çok düşük hatta çoğu zaman tansiyon aleti ölçümüyor doktorun bunun için maden suyu icmemi söyledi ödem içinde dediğim gibi haşlanmış yumurtayı tavsiye etti
Selin12- esrvl bende yiyemiyorum midem bulanıyor ama ayaklarım şişmesi diye yemeye çalışıyorum sadece ödem icin
[silindi] Selin12- ayyy çok iyi o zaman hergün maden suyu ve yumurta haşlaması yiyorum 🙈 inşallah benimde ilk gebelik olmaz ödem
Aylinsemih esrvl evet zararı olur canm hamile olmayanlarda bile çok içmek iyi değil böbreklerde hasar bırakıyor bi tanıdığının başına geldi
[silindi] Ödem atmanin baska yollari da vardır illaki? Bol su, 0 yuz cay kahveden uzak durmak protein ağırlkli beslenmek de azaltıyor ödemi
esrvl [silindi] siz kaç haftalıksınız? Genellikle hamileliğin son 2 ayında ödem oluyor benim de 7 ay hiç ödemim yoktu. Ama sonlarda olduğum için ayaklarım çok şişti.
LivaveLeyla esrvl canım sade maden suyuna limon sıkıp içebilirsin 30. haftamdayım 1 dilim ananas yemeye başladım bu hafta ödem için maydonoz çok nadir yedim hamileliğim boyunca
esrvl LivaveLeyla arada maden suyu içerdim ama en iyisi hergün içeyim iyi geliyorsa. ananas da mı ödem atmaya yardımcı oluyor. Peki ananası bozulmaması için nasıl muhafaza edebilirim