Burcuyasa bana da hep saçma sapan şeyler söylüyorlar inanmasam bile psikolojik olarak rahatsız oluyorum.Bu gibi durumda doktorumla istişare ederek rahatlıyorum.Doktorum boyle söyleyen insanlardan uzak dur bunlar cocuk büyütürken de sana zararı olur demişti gerçekten çok dogru.Yani birşeyi söylüyorlar ama bilimselliği yok öylesine duydukları için söylüyorlar.Bunu yeri geliyo en yakınım yapıyo ama insanları susturamıyorsunuz bazen soruyorum ne zararı var diye bilmem yapma işte diyolar bi açıklamaları bile yok😅