designermom önceki postları da görmüştüm hatta negatif doktora gıcık olmuştum. İnşallah o yerleşme kanamasıdır, inşallah bebiş vardır 🤲🏻 güzel haberlerinizi bekliyorum 😍 bu arada benim de sağ tüpümde 3×3 cm kist var, eşimde de hidrosel vardı. Eşimin ameliyatından sonra olmaz ama dediğimiz ay oldu, doktorum bu kistle iyi hamile kalmışsın dedi hatta. Allahtan umut kesilmezmiş 😊