Nurnur95 merhaba 8 - 12 saat yataktan kalkmadan dinlenmeniz lazım bu sezeryan sonrası oluşan/oluşabilecek gaz sancılarını , damar tıkanıklığı gibi rahatsızlıkları önleyecektir özelde olursanız zaten bir gün de olsa hastanede yatıyorsunuz ve sizi ertesi gün yürütüyorlar. Bol bol nescafe tüketin anestezinin etkisini azaltacaktır ve baş ağrılarınızı azaltır. Sürekli ve şiddetli ağrılarınız olursa mutlaka doktora başvurun. Gaz yapacak yiyeceklerden uzak durun. Ani hareketler yapmayın. 1.5 ay kadar dikkat edin ve evde yürüyüş yapın kan dolaşımınızı hızlandıracaktır. Kabızlık riskini önlemek için lifli besinler tüketin , kabızlık durumunda doktorunuza danışın. Yaklaşık 40 günde iyileşme gösterir yaralarınız o yüzden hijyene mutlaka dikkat edin bu süre zarfında ve sizi morel motive edecek kişileri yanınızda tutun 🤗 aklıma gelenler bunlar eksik mutlaka vardır aklınıza bir şey takılırsa elimden geldiğince yardımcı olurum bildiğim kadarıyla 🌸