2 hafta önce spinal oldum
10.00 da odadan ameliyathaneye aldılar, önce beldem iğne yaptılar, belden aşağım birden uyuştu, yatırıp önümü kapattılar sonra skinleştirici yapıp sondamı taktılar, bu sırada benle konusup dikkatimi dağıttılar sağolsunlar. 10.30 da kızım doğdu ve ben daha başlamadılar sanıyordum 😁bu arada omzumdaki ağrının şiddeti arttı, birinin omzumu ovdugunu anımsıyorum ya uyuttular ya da omzumun şiddetli ağrına odaklandığımdan zaman kavramını yitirdim ameliyathaneden cıkarken saat 11.00 idi😆 Ayaklarımı 17.00 gibi hissetmeye başladım. Tabi aürekli ağrı kesici verdikleri için ağrı sızı hiç hissetmedim. Benm in tek zor yanı ilk yürüme esnasında ve gaz cıkarma kısmındaydı.