1erkek_anne Hanife00 benim de var kaç saatt oldu belim de ağrı War sonra bacak arası na vurmaya başladı karnımds ağrıyor geçmiyor da sürekli belimden ağrı ne su ne nişan hiç bir şey yok npsam bilmiyorum
Hanife00 1erkek_anne Doktoruna bildir bu şikayetle bende gitmiştim sanki iğne batırıyorlar vajinama öyle bir ağrı idrar tahlili yaptı doktorum kum döküyormuşum zaten iki seçenek varmış ya kum döküyorsun yada idrar yolu enfeksiyonu var
1erkek_anne Hanife00 İğne batma değil catlda ağrı bacak arası. Doktora danıştim geçen çocuk baskı yapmaya başlamış ondan normal dedi ama bu gece geçemeyen bel ağrısı nedn var bilemiyorum
Durulayy35 Hanife00 gaz sancisida olabilir bana da oluyordu ishal veya gaziniz varsa veya ciktiktan sonra geciyorsa o olabilir şükürler olsun atlattim ben
Hanife00 1erkek_anne sağ tarafıma toplanıp da çatıma kafa atıyor benimkisi ondan da ağrı oluyor tabiki ama çok büyük bi ağrı değil o
Hanife00 Huzurmelegim_28 Gece yatarken inşallah gece uyanırım da hastaneye gideriz dedim ama gelen giden yok😂
Buseninannesi_21 Hanife00 Düm benim de yalanci sancilar vardi nst cekilirken basladi 15 dakika da 1 girdi cok sancili degildi 3 4 kere girdi cikti bir daha gelmedi.
Huzurmelegim_28 Hanife00 hayırlı gelsinn bende hergece senin gibi bekliyorumm salı olsunda kontrole gidiymmm biran öncee
Buseninannesi_21 Hanife00 Tam kontrolun ustune denk geldi o da doktor dedi 1 sancin cikmis sıklasirsa gel dedi plasenta biraz yaslanmis dedi erken gelebilir dedi o yuzden de korktum biraz.
Hanife00 Huzurmelegim_28 3.500 kilo olmuş bebişim böyle giderse normal yapamayız diyor doktor son haftalar hızlı kilo alıyorlarmış😂