Bende ıstanbuldayım özel hastaneye gidiyorum benımde doktorum agustosun 3 veya 4ü gıbu gelırsın demıstı perinatolojimidir ne zıkkımsa 😁 o bölümü arayıp randevu alayım dedım fıyatı 360 tl imiş devlet hastanelerıne baktım cogu yapmıyor bi ıkı hastane var yapan onlarda dolu hep zaten bu testi yaptırmaya nıyetım yoktu simdi hiç yaptırmayı düsünmüyorum