Gizemmmii Kızlar ikili testi her devlet hastanesi yapıyomu?? Bugün aradım hastaneyi yönlendirme yaptılar telefon çaldı çaldı kapandı soramadım orayada 🥺
merve100 Gizemmmii ben bugün aldım sonucumu , yapıyorlar canım , yoğunluğa göre 2/10 gün içinde çıkıyor
Gizemmmii gokcekocyigit07 normalde özele gidiyorum ben ama çevremdekiler özel yapmıyo devlet yapıyo dediler randevu nasıl bulucam onuda bilemiyorum 🤷🏼♀️
Mrvweeeeee Gizemmmii ozel nasil yapmiyo özelde yapio sadece parali oldugu icin demislerdir devlette ypio numara bulabilirsen gunun geldiyse gt
Alone Gizemmmii özel niye yapmasın cnm ben hep özele gidiyorum hiç devlete gitmedim bütün testlerimi de yapıyor
Zeysezer Gizemmmii ben Kadıköy hasanpaşada lab İstanbul’da yaptırdım kan alma ve görüntüleme merkezi olarak geçiyor 330 TL ikigün içinde de sonuçları mail olarak gönderdiler. Çok fiyat araştırması yaptım bana en uygun bu geldi devlette bulamazsan tavsiye ederim
Gizemmmii Mrvweeeeee çevredeki insanlar niye böyleler bilmiyorum hep yanlış yönlendirme peşindeler sanırım. Bilginiz için teşekkür ederim bi arayayım hastaneyi 💋
Gizemmmii Mrvweeeeee muayene ücretine 100 tl veriyorum ama aradım sordum fiyat içinde geri dönüş yapıcaklarını söylediler bakalım ne dicekler
fatma-kpnk Gizemmmii valla kuzum daha önce kürtajımdan dolayı bana yeşil alan açıldığı için hangi devlet hastanesinde randevu varsa alma hakkına sahiptim istersen önce devlet hastanesine git doktorunla konuş yeşil alan açılmadan randevu bulman çok zor