Sizin için çok yıpratıcı olur devamlı beta baktirmaniza gerek yok bence 3 haftaliktir su an en fazla ne keseyi görürsünüz ne kalbi duyarsınız sizinki gibi oldu 2. Gebeligim 48 saatte bir kan vermeye gidiyordum nolcaksa olsun dedim 1000 lere gelince değer bıraktım kan vermeyi valla yinede siz bilirsiniz ama hamilesiniz yani gözünüz aydın 😊😊😊