Kızlar adetim 1 gün geciktiğinde beta baktırdım 250 çıktı ebem sürekli gelmene gerek yok 1 hafta sonra gel bakalım değere dedi adetiniz 1 gün geciktiğinde betanız kaçtı düşük bir değer mi normal mi bilemedim kanda veremediğim için takipte yapamadım ama adet olmadan 4 gün önce idrar testi yapmaya başlamıştım gün geçtikçe çizgiler koyulaşmaya başladı hep betanın normal yükseldiğine işaret bu değil mi meraktan çatlayacağım