Benimde 2 kaybım var biri kürtaj oldu zorunlu, birini kendim evde düşürdüm. Testlerimi devlette yaptırdım ve pıhtılaşma 1 haftada çıktı, eşimle ortak yaptırdığımız gen testimiz 2 ay sonra çıktı ama önemli olan pıhtılaşmaydı zaten. Ben 3.ye hamile kalmadan aspirin içmeye başladım ne olur ne olmaz diye. Doktora ilk gittiğimde de söyledim 2 kaybım vardı aspirin içmeye başladım diye kendisi de keseyi ve bebeği gördükten sonra iğne yazdı. Çok şükür bu hafta doğumum var nasipse, darısı sizlerinde başınıza kızlar endişelerinizi çok iyi anlayabiliyorum ama içinizi ferah tutun 🙏🏻😍