Ftmcdl63 2 Yılda 2 Düşük yaptım .
Şimdi 3.bebeğime hamileyim Allah’ın İzmiyle 14 Haftalık olduk, doktorum kan sulandırıcı (Oksapar) iğne ve progestan ile ilk 3 ay devam edeceğiz dedi, progestan’ı 3ayın sonunda bıraktırdı .
Allaha şükür şimdiye kadar sorun yaşamadım, ultrasonda da çok sağlıklı gördü doktorum .
Allah isteyen herkesi evlat sahibi etsin, eksikliğini göstermesin inşallah 🙏🏻