deletedmom2014 Ben 7. ayıma kadar özele gittim aynı doktora. Bütün akrabalar da o kadına gitmişti ve hepsini sezaryen yaptırmıştı istisnasız hepsini. Kimisine çatın dar kimisine suyun azalmış kimisine sen panik ataksın yapamazsın falan demiş. Ben de işkillendim yani sezaryen olmak istemedim. Bir de her ay 300 liralık detaylı kan testi istiyordu devlette yapıp getireyim diyordum ama devlette de randevu bulamıyordum. Vitamin yazıyordu 100₺ falan. Enfeksiyonum vardı fitil ve krem yazdı hiç bir işe yaramadı. Günde 7-8 kez kusuyordum aşırı bulantım vardı hafif bi şey yazmış o da yaramadı. Ben de en son dedim bi devlete gideyim randevu aldım.
- ayımdayım şu an devletten gayet memnunum. Tüm sorunlarımı söylüyorum ona göre etkili ilaç yazıyorlar ve anında geçiriyor. Daha profesyoneller daha tecrübeliler ve normal doğuma yönlendiriyorlar ben normal istiyorum zaten. Yani kısaca normal isteyen devlete gitsin özelde de ebe doğurtuyor devlette de zaten değişen bi şey yok sadece mecburi sezaryen olursa doktor giriyor ameliyata tabi. Tercihen sezaryen olmak isteyen de özel hastaneyi tercih etsin.