deletedmom2014 Ben kesinlikle özel hastane diyorum. Devlete ne zaman gitsem bir soru sorsam bile cevap alamıyorum oldu bitti kalk ne ara muayene etti anlamıyorum. Şuana kadar 1 kere acile gittim 1 kere de detaylıya randevu için normal muayeneye saçma sapan geçti, muamele berbat. Bu benim fikrim iyisiyle karşılaşan elbette olmuştur ama özeldeki doktorum, temizlik ve konforu bulamıyorum 👌