biyologul benimde ikinci gebeligim beşli ve onlu hastane cikisi almistim ben, cunku doktorlara verdigim dogar dogmaz giydirdikleri kirlenebiliyo kan vs bulaşabiliyo digerini de odama geldiginde ve hastaneden evimize cikarken giydirmistim temiz temiz. 5li zaten battaniye olmuyo bide fiyatlari da uygun iki takim alabilirsiniz. Zibin ve tulum istediginiz kadar alin bence ilk cocugunuzdan kalmadiysa dogru duzgun baya zaman gecmus cunku yenidogan bebekler malum cok kaka yapiyor bide kış zor kuruyor ben almistim baya cok isime yaradi. Diger turlu kiyafet almaniza hic gerek yok tulum ve zibin yeterli :)