hellobenelif 18+0 ikinci bebek. Bir çok şey var. Kolay sallanan besiklerden aldım ilk aylar için her yerde kalsın yanımda diye. Onun dışında zaten park beşik vs evde var. Kıyafet olarak hastane çıkışı,çorap, şapka vs alacağım sadece. Alt çok var üst yok. İkinci erkek ilki kız. Üst alınacak bir kaç takım patikli patiksiz. Yaza kadar idare edecek kıyafet stoğu var 😂