deletedmom321 merhabalar, diğer yorumları okudum, bebeğin ve annenin nerelerine bakılacağını güzel güzel yazmışlar, ben de 2 hafta önce oldum ve olmadan önce merak ettiğim bir iki hususu sizinle paylaşayım dedim, bebeğinizin 4 boyutlu resimleri çekiliyor ve ağzını yüzünü burnunu ellerini görüyorsunuz yani bebeğinizle tanışıyorsunuz, bu durum bir anne adayı için paha biçilemez bence👶 Alttan muayene yapılmıyor, sadece karından bakılıyor ve maksimum yarım saat sürmesi gerekiyormuş bebeklerin çok fazla zararlı ışına maruz kalmaması için. Benim çok güzel geçti, yaptırmadan önce çok tereddüt etmiştim ama o günden beri çok mutluyum😇 Çok şükür🙏 (Özel hastane ve Prof. Peritanalog da oldum)