deletedmom321 işte o biraz radyologa bağlı. Çünkü açıklamaları yapan kişi önemli. Sizi aydınlatmalı. Benim ilk hamilleiğimde bakan radyolog çok ketumdu. Adamın ağzından çıkacak lafı bekledim hiçbişey demedi. Sonra kadın doğum doktoruma gidip şikayet ettim. Yazık o da radyolog gibi tek tek bakıp gösterdi. Bakın bebeğinizin midesi, beyni, nesi..... Bu kez memleketime geldim denk geldi bir hastaneden gittim ayrıntılı çektirdim. Adam şeker gibi tek tek açıkladı, gösterdi, güleryüzlüydü. İnşallah size de öylesi gelir.