Merhabalar şeker yüklemesi yaptırıdırm 50lik tokluk 156 çıktı doktorum da iç hastalıklarına yönlendirdi .
Açıkçası normalde hiç yaptırmak istemdim ama ailemde var diye yaptırıdm sonuş şeker çıktı ve stres yaptım daha kötü oldum . Zaten içeçek sonrası boncuk boncuk terlemeler oldu halada devam.
Sizlerde bi sorun oldu mu yda ilaçsız bi şekilde nasıl dikkat ettiniz.