Emirinannesi34 Oznur-Mese normal olsun diye bekledik hafta doldu sancım yok yarın suniyle deneyeceğiz dedi doktorum duruma göre sezaryen olacak
Minnakkkk Oznur-Mese son 9 ama doktorum Bi +7 daha ekliyor bekleyecegim ben diyor 😀 bende ısrarla kalmasın o kadar diye dua ediyorum bugun kontrole gittim tık yok 😀