ErdemirinAnnesi neye göre gitmiyorsun git tabisi benim sancım varmış anlamadim simdi 33 +4 haftalık hamileyim dün normal kotrole geldin sabahtan yatıyorum sancim çok şükür bebeğim iyi ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici vurdular tek duam hayırlısıyla sancım kesilsin 1 cm açıklık var ama İlk doğum sezaryen di doktorum sancı devam ederse sezeryanla sonuçlanır dedi dünden beri cekmedigim ağrı sızı kalmadı kizima feda olsun ama hastane maf etti erken müdahale herzamnnn çok önemli