Minigimyolda Hilkatkaradagli benimde gebelik şekerim var günlük muz yiyorum yanında süt içiyorum yada sadece muz ve sütle muzlu süt yapıyorum o şekilde çok şeker yükselmiyor
Hilkatkaradagli Umbilik uygularım inşallah cnm 🙏 Suyu falan az olsaydı bebekte skntı var derdik dedi ama yakın takip 😔
Kevserxx Hilkatkaradagli Alır alır inşallah ilk duyduğumda ben de çok üzülmüştüm ama sıkıntı etmemeye calis bol bol dua et
Hilkatkaradagli Kevserxx inşallah cnm son ay kilo alır diye biliyorum ama keşke alsa da erken almasalar bebeği 🙏
Hilkatkaradagli Esraali maşallah cnm benimde 2 hafta da 150-200 Gr oysa bu ara baya güzel beslendim elimden geldiğince
teachervera Hilkatkaradagli Hiç belli olmuyor canım benim bebek başta 2 hafta önde idi. 33+6 da 2403 idi kilosu. Oysa bende tansiyon ve protein kaçağı varmış. 37 de acil sezeryana alındım. Bebeğim 2740 doğdu 😞
Hilkatkaradagli teachervera aynen cnm bana da dedi sıkı takip olup suda azalma vs olursa içerde beslenemiyor diye dışarda beslicez küveze alinmasa bari
Selin12- Hilkatkaradagli yaa söyle son haftalarda bebekler daha çok kilo alıyorlar siz kaşar filan cevizli sucuk filan yiyin bolbol inşallah kilo alir
Hilkatkaradagli Esraali inşallah cnm bende aynısını düşündüm 2500 olsa bari 😔haftada bir takip olacak ona göre beslenme şekilleri uygulamam lazım havalarda sıcak yediğimiz kalmıyor ki
Hilkatkaradagli Deryaerbil Hayır cnm diyetle amniyon sıvı normale döndügu için halen yüksek çıksaydı başlayacaktı ama şimdi bebek için yesem şeker yine yüksek çıkacak 😶Ölçüm cihazıyla takipteyim sürekli
Kubrakorkut eylusko Atladım ama kusura bakmayın benim oğlumda geride Dr büyüyor büyüyo ama yavaş büyüyor dedi benim mikserim yok ezsem de olur herhalde
zizi1985 Hilkatkaradagli ya bız bu ıkı arada bır derede kalmıslıgı ne yapacagız acaba🙁 yesek sekerden bebege bırsey olacak yemesek boyke.Benım dr um dıyetle alakası yok dedı.Bu arada ben hamılelıgımde sadece 2 kılo aldım ınababılıyor musun🙁 7 haftadan beri diyetlıyım.Ben de ıkı hafta sonra gidecegım.Yıbe aynı sey devam ederse 37 de alacak🙁
Hilkatkaradagli zizi1985 aynen cnm bana da dedi ama düşün mantıken birçok şey tüketemiyosun bazen meyve arada nadir yiyorum bebek oynuyo 🙂Bende cnm 3-3,5 kg aldım sadece ins biraz toparlar 2 haftada yoksa doğumu başlatacaklar😔
eylusko Kubrakorkut ee heralde olur süt muz karıştırın hatta birlikte ayrı ayrı da yiyin sütun içine pekmez atmayı unutmayın ``
Kubrakorkut eylusko Hım sağol canım canım önce Allah’ın izniyle inşaallah ise yarar hayırlısından siz nasıl gördünüz faydasini
Sahin1 Hilkatkaradagli rahimde direnç olabilir öyle olursa bebek beslenmiyor anneden ve gelişim geriliği oluyor doktorunuza sorun öyleyse coraspirin başlayacaktır